autor a zakladatel stránek je Vilém Mitlöhner

Magnetofon Tesla B733 prototyp

20. května 2009 v 23:43 | Vilém Mitlöhner |  Cívkové magnetofony - články
Tesla B733 prototyp
Původní vzhled mojí B73:
b73-2
Budou to už skoro tři roky, co vlastním magnetofon Tesla B73 Hi-Fi stereo a řadím ho ze svojí zkušenosti i ze chvály jiných lidí opravdu mezi kvalitní mangetofony z produkce Tesly. B73 má ovšem i tak nějaké slabší místa, která sem shledal jako nedostačující. Jedná se zejména o transport samotného magnetofonu. Je sice hezké, že má transportní víko, ale už nemá ucho, za které by se dal pohodlně přenášet. Přeci jen, když člověk tahá mangetofon o hmotnosti kolem 13 kg, tak se mu takový "drobeček" po nějaké té chvíli pěkně pronese. A tak mě napadlo, proč nepoužít pár věcí z nástupce typu B73, tedy modelu B730 a nevylepšit si tak svojí B73 a to tak, že bych použil celou obvodovou skříň z typu B730 a transportní ucho z tohoto, či jiného mangetofonu řady B7 (mimo oné B73 jež ucho nemá) a postavil si "prototyp" Tesla B733 Hi-Fi stereo.
Označení B733 je z důvodu, že magnetofon vychází z řady B7xx, x3x je označení stereo a xx3 je koncové označení pro odlišnost od typu B730. Magnetofon by měl vrchní kryt a všechny ovládací prvky původní B73 a to samé by platilo pro spodní kryt s typovým označením "B73". Pouze obvodová skříň by byla vyměněna z důvodu továrních otvorů v horní části pro transportní ucho a dále bych použil ještě nožičky pro lepší stabilitu při provozu navýšku. Nožičky na B73 dosti kloužou.
Provedl bych jen jednu vizuální úpravu a to, že se mi moc nelíbí přední stěna skříně B730 v místě kde je reproduktor, proto bych s největší pravděpodobností použil karosářský nebo jiný tmel a přední stěnu bych udělal "do hladka" jako to je na přední stěně na B73. Potom bych magnetofon buď oblepil tapetou imitující dřevo, nebo celý magnetofon po obvodové skříni zalakoval třeba do černé matné barvy. To už by byla ta poslední starost.
To je asi tak vše co bych chtěl dodat ke svému nápadu, nad kterým přemýšlím už asi tak měsíc, je nemám vhodný vrak B730 která by posloužila k této úpravě mojí B73.
A nyní pokračování 6. 8. 2009 :-)
Konečně se mi podařilo prototyp B733 postavit, ovšem nakonec se tento výtvor bude spíše jmenovat B73 Hi-Fi stereo de Luxe. Je to z důvodu, že magnetofon si vlastně ponechal celkový vzhled a nová obvodová skříň z typu B730 se ve finále podobá též na B73. Přední stěnu, kde je žebrování pro reproduktor jsem zakytoval dvousložkovým karosářským tmelem se skelným vláknem pro vyšší pevnost a prvrchově jsem to upravil už jen běžným tmelem na karoserie. Vše jsem vybrousil do roviny a do hladka tak, aby přední stěna vypadala jako na B73.
Původně jsem skříň chtěl lakovat do vínové nebo cihlové metalízy, ale nakonec jsem od toho upustil a skříň jsem po obvodu polepil tapetou s imitací dřeva (podobně jako dříve typ B90 a B93 stereo). Veškeré úpravy probíhaly naprosto bez problému. Vyjmout celou B73 z její původní skříně a namontovat ji do již nově upravené skříně z původní B730, jež mi zaslal Dalibor Elsnic, za což mu mnohonásobně děkuji, protože mi tak umožnil zrealizovat tento dlouhodobě plánovaný projekt.
Do bezproblémového usazení do skříně z B730 bylo pouze nutné lehce upravit vrchní kryt magnetofonu v místě, kde je transportní ucho, jelikož tam vadily takové malé plastové výlisky. Ty jsem musel odstranit a následně mista zahladit pomocí pilníku. I zadní kryt magnetofonu se nevyhnul drobným úpravám ale všechny tyto změny se při zpětné montáži do původní skříně nijak neprojeví na funkčnosti ani na vzhledu magnetofonu. Jedná se tedy o změny sice nevratné, ovšem nijak neohrožující zpětnou zástavbu do původní skříně magnetofonu. A nyní se pokochejte tím, jak výsledná práce vypadá :-)
Moje B73 dnes:
obrázek č.1
Tesla B73-5
obrázek č.2
Tesla B73-6

7 lidí ohodnotilo tento článek.

Komentáře

Zobrazit vše (151)
Zobrazit starší komentáře

101 Hanz Hanz | 31. května 2009 v 10:38

Juraj:
Jj fakt super.mám radost.Uvidím co s tou B113.Má i polámané poťáky bohužel.Ale hraje.Sem se až divil protože vizuálně vypadá hrozně.Ty kryty sou na odpis.Je to celé bílé a nesmytelné:(Ale mám kdyžtak jiné.Jj ten náš zběrný dvůr je někdy zlatý důl :-) Hmm ta cena za tu věž to je dost.Ale zase Grundig je dobrá značka a záleží jak to bylo vybavené atd.

102 Hanz Hanz | 31. května 2009 v 12:43

Vilda.
ono to záleží ta tom člověku v tom sběrňáku jaký je.Některý to moc řeší a ikdyž něco přivezeš tak tě nenechá hrábnout:).To už se mi stalo kdysi několikrát.Nejhorší když tam vidíš nějaký luxusní cívkáč nebo rádio a nemůžeš k němu.No a některý tě v klidu nechá hrábnout.Jako správně by sis od tama neměl odvážet nic asi.Chvála bohu za ten Sběrňák:) .to je lepší než když se to kdysi válelo po kontejnerech,pršelo na to a děcka to ničily.Takhle je to pěkně pod střechou.

103 Hanz Hanz | 31. května 2009 v 12:46

Mám dotaz:
Můžu přehrávat kazety typu:High position na kazeťáku který má možnost přehrávat jen normal a chromky?Samozřejmně přeplém na chromky.neničí se tím hlavy?

104 Lecho Lecho | E-mail | 31. května 2009 v 15:49

[103]:
ale high position = CrO2 (type II) ne ? nebo jde o kazety typu IV (Me) ? dá se, hlavy to krátkodobě snesou - pokud nebudeš hrát 8h/denně. kmitočtová charakteristika bude ovšem mírně všelijaká, vyžadují trochu odlišné korekce signálu. ruční přepínač na decku je výhodný a umožní poslouchat (přehrávat) chromdioxid v poloze normal - přidá to na výškách a nic se nepoškozuje. nebo se přelepí (izolepou) identifikační otvory na kazetě a stroj ji potom rozlíší jako normal - výsledek je stejný

105 Hanz Hanz | 31. května 2009 v 20:00

Lecho:
Jj je na ní napsáno TypeII.Myslel sem si že to může být chromka ale nebyl sem si jistý.Většinou sem přehrával kazety normal,občas chromky nebo ještě metal.Dík za odpověď

106 Vilda Vilda | E-mail | Web | 1. června 2009 v 0:26

Mě to připomenulo s tím sběrným dvorem ekologickou likvidaci vozidel. Kdysi jsme s kamarádem vezli na sešrotování jeho škodu 105, byla totálně shnilá a byla ráda že drží pohromadě díky kytu a barvě, nemělo smysl na ní pracovat. A na tý livkidaci byly naprosto suprový auta, jen nasadit značky a jezdit. Byla tam i škodule co měla nový lak a vypadala hodně dobře... bohužel už bez čísla kastle a připravená na sešrot. :-(

107 Hanz Hanz | 1. června 2009 v 11:55

Hmm tak to taky zamrzí :-( No začal sem pracovat na té B113ctce co sem dovez ze Sběru a na to jak děsně vypadá tak funguje celkem dobře.Po výměně záznamové hlavy dokonce obstojně nahrává.Možná ji nakonec rozchodím místo původního plánu na ND.Kryty tam když tak dám z B116.jen ze zesilovače mi jdou dva dráty,modrý a červený a jsou odpájené a já nevím kam s nimi.Zesilovač tudíž nejede.Neví někdo?No v nejhorším pojede přes zesák.

108 Hanz Hanz | 1. června 2009 v 12:29

Nebo je to zapojené jak u B115?myslím že je to ale jiné.no mrknu se

109 Lucky Lucky | 1. června 2009 v 14:17

[108]: Mělo by to být stejné

110 Hanz Hanz | 1. června 2009 v 19:11

Jj je to stejné.

111 balenoGLX balenoGLX | E-mail | 1. června 2009 v 23:27

[106]: Minule jsem videl, jak nekdo dava srotovat krasny mercedes (babybenz) 190E 2.0i.Nebyl ani skorodovany a dle mych odhadu (stav interieru) mohl mit najeto max. 500 000km. Docela mi bylo smutno, kdyz si predstvim, ze tak dobre auto nekdo vymenil za nejakou thalii... Verim, ze nekomu by jeste dobre poslouzil a udelal dalsich 200-300 tis. km, nez by definitivne umrel.    :-(

112 Vilda Vilda | E-mail | Web | 5. června 2009 v 12:49

balenoGLX:

Bohužel ne každý to bere takhle a sousta aut dopadne takhle i když by jiným lidem ještě dobře posloužily. Ti chytří se je pokusí prodat, ti hloupí je bez rozmyšlení vezou na likvidaci.
Stejné je to i s elektronikou. Moje B730 měla jít na likvidaci a přitom je to zánovní magnetofon. To samé 635A Soprán, jež se měl taky vyhodit a přitom funguje.

113 balenoGLX balenoGLX | E-mail | 5. června 2009 v 14:13

Jo...Luckyho B73 taky skoncila malem na smetisti...pritom je to moc pekny magnetofon. Lucky je trosku nestastnej z toho zesilovace. Nabidl jsem mu, ze pokud se ti to nepodari spravit, tak se mezi 19.-21.06. stavim v Praze (jedu na sraz mercedesu do Melniku), vezmu sebou dily a spravim to. Psal mi, ze jsi na kolektoru T213 (typu KC148) nameril jenom 3V (melo by tam byt 12-16V)...predpokladam pruraz emitoru na kolektor tohoto tranzistor. po vymenen by to mohlo fungovat.

114 Vilda Vilda | E-mail | Web | 6. června 2009 v 0:14

balenoGLX:

Omyl.. ty 3V jsem naměřil na tom kondenzátoru C253 (nebo 235? teď si nejsem jistý označením)

115 johny johny | 6. června 2009 v 22:57

for Wokouns[81]:
Je to asi okopírované z nejakého AR, cievky tam som zatiaľ nezbadal žiadnu,ale integráče podľa mňa by mali byť asi päť,šesť, lebo je to zložené z niekoľkých systémov...Ale keď nikto nevzal tú krabicu z krúžku,tak by príjmač mohol byť zamontovaný v nej(spolu s reprákom,je tam naňho miesto,bohužiaľ,iba mono,ale bude to mať vývod aj na stereo)a kedže na krabici je nejaký názov,asi bývalého vysiselača,čo v nej bol,tak príjmač dostane názov podľa nápisu na krabici...Značka bude samozrejme Techno!!!(moja vlastná značka)
Neviem,neviem,každopádne keď sa znova dostanem k tomu návodu,dám vedieť,ako to tam je zariadené....

116 johny johny | 6. června 2009 v 23:06

doplnok ku predošlému príspevku: Ten návod sa povaľoval na krúžku po pracovných stoloch asi odvtedy,čo som tam prišiel, nikto si ho nevšímal,nikto sa oňho nebil,nikto to nechcel..každý na tom pajkoval...tak som to vzal. Uvidím,ako to bude doplňovať casette deck Tecnics,ak sa k nemu niekedy vôbec dostanem...Každopádne ten príjmač je istý,či už bude krabica,alebo nie!!!

117 balenoGLX balenoGLX | E-mail | 7. června 2009 v 10:57

[114]: C253...ale to je jen poradove cislo. Hodnota je myslim 2uF/35V. Pokud si meril na jeho "minus", tak si v podstate meril i napeti na kolektoru T213. Jinak zkousel si promerit ta napeti v bodech, ktere jsem na plosaku naznacil a poslal Luckymu?

118 johny johny | 7. června 2009 v 16:57

for baleno GLX:
Prosím vás baleno,vy ste odkiaľ? Možno tam má jeden z mojich kamošov príbuzných,ja bohužiaľ nie,lebo moji rodičia pochádzajú od Bardejova...

119 johny johny | 7. června 2009 v 17:02

[116]:
Teraz som do toho kukol a tam vidím dve cievky,jedna je ladiaca(slúži na naladenie integráča do pásma)a druhá je na citlivosť,ale obe by sa mali vyrobiť ľahko,lebo obe sú vzduchové...

120 balenoGLX balenoGLX | 7. června 2009 v 23:52

johny: Trenčín

121 johny johny | 8. června 2009 v 12:02

Díky...dúfam,že niekto z mojich kámošov má stadiaľ príbuzných,ak nie,tak ten prevoz tých "harabúrd" skúsim cez svojho kamaráta,ktorý brigáduje u sťahovákov.....Dúfam,že ešte tam brigáduje....!

122 Vilda Vilda | E-mail | Web | 7. srpna 2009 v 14:53

Opět otevřeny komentáře :-D

123 balenoGLX balenoGLX | E-mail | 8. srpna 2009 v 11:32

No vypada to krasne, nelze k tomu rict nic jineho...jenom mi k te B73 nejak schazi poradne tripasmove reprobedny, napr. ARS844. :)
Jo...a skladbu "Muj Cas" mam taky nekde na pasce. :)

124 kryšpa kryšpa | E-mail | 8. srpna 2009 v 17:48

moc pěkné!!!  Precizní prácička.

125 johny johny | 8. srpna 2009 v 18:16

Fajna B73!!To je fakt dobre prevedené,vyzerá to dokonca lepšie,ako originál B73.Len mi tie "nožičky" nejak nepasujú,keby som ich mal nejak nahradiť,tak by som urobil nožičky podobné napríklad tým na B700(moja "novšia" B700 ich má)alebo B70.Síce by boli z dreva,ale zafarbil by som ich na čierno,pripevnil by som ich na skriňu a na ich spodok by som nalepil gumu napríklad zo starej duše z pneumatiky z bicykla. "Nožičky" na obrázku mi prídu dosť lacné,vyzerajú,akoby ich napríklad tam nalepil môj brácho :-D nejakými podobnými nálepkami je polepený aj stôl,na ktorom je počítač,z ktorého som napísal tento príspevok
for baleno GLX:
Aj ja mám Muj čas na páske, v zmodernizovanej podobe potom na CD,ale tá nová úprava sa mi moc nepáči.Škoda,že pri tejto pesničke Vilda nepoužil aj majak,dokonale k pesničke pasuje :-D

126 johny johny | 8. srpna 2009 v 18:20

A to je čo za páska na videu? Nikdy som takýto kotúč nevidel!! Nie je to náhodou RMG?

127 Vilda Vilda | E-mail | Web | 8. srpna 2009 v 20:22

Všem díky za kladné komentáře :-)

johny:
Ten pásek je od značky Scotch, ale jediný co je na krabici je Low Noise/Dynarange a to je celé. Jinak, napadlo mě k tomu zapojit maják, ale bohužel jsem si odpáli starý zdroj z PC který měl 200W a používal jsem ho právě k napájení toho majáku. Bohužel můj záložní 135W zdroj neutáhne motor majáku a k tomu jeho 55W žárovku. :-?

128 Vilda Vilda | E-mail | Web | 8. srpna 2009 v 20:23

Ještě k těm nožičkám, to jsou původní z B73 a mě šlo právě o to, aby se jí to podobalo co nejvíce.

129 Vilda Vilda | E-mail | Web | 8. srpna 2009 v 20:30

balenoGLX:

Já už bohužel na další bedny nemám místo, ale i tyhle dvoupásmový hrajou moc pěkně. Vždycky to video jak se to zkomprimuje, tak to ztratí na kvalitě obrazu i zvuku. 8-O

130 johny johny | 8. srpna 2009 v 22:52

[127]: Však v tuzexoch(okolo kontajnerov)sa koľko počítačov povaľuje a keď sú tam čerstvo,tak im určo nechýba zdroj!!!!Stačí sa len poriadne dívať a keď sa objaví niečo zaujímavé,tak to prošmejdiť!!!Uvidíš,určite aspoň jeden dobrý zdroj nájdeš,tie staré biele compy sa vyhadzujú len preto,lebo nikto si ich neváži.Ja svoj prvý(vlastne neni úplne prvý,lebo prvý som mal,keď som začal chodiť do základky,bol to comp,čo mal DOS,na číslo si už nespomínam)nechcem dať preč,aj keď je to trochu haraburda,nespĺňa dnešné požiadavky ale na niečo sa určite zíde.
Ináč čo sa týka reprobedien,tak jedny fajne som asi pred mesiacom náhodou objavil na opačnom konci nášho sídliska,síce sú to jednopásmovky(sú v nich použité dva repráky pravdepodobne z nejakých televízorov Tesla)ale jak hrajú!!! Bohužiaľ,teraz je to pre funkčnu B700 nepoužiteľné,pretože aj exterý zosík aj reprobedňa zvýrazňuje šum,takže sa dá počúvať jedine na vnútorný reprák :-(

131 johny johny | 8. srpna 2009 v 22:58

[130]: Pripomínam,že sa jedná o tú "novšiu" B700 a že slabo hraje. Mám s ňou ešte jeden problém,popísal som ho vo fóre na tomto blogu.Jedná sa o jednu pružinku,síce neorigo,ale v B700 použiteľná bez akýchkoľvek problémov!!!

132 Vilda Vilda | E-mail | Web | 8. srpna 2009 v 23:08

S tím zdrojem z PC to není tak jednoduché. Potřebuju zdroj s ručním vypínáním, většina jich je už na systém ATX

133 bajty bajty | E-mail | 9. srpna 2009 v 11:47

zmena je znat...

134 johny johny | 9. srpna 2009 v 20:57

bajty[133]:
Tvoj foťák v akom formáte natáča videá?? Musíš ho pred pridaním na youtube konvertovať? Ak áno,tak mi napíš názov toho konvertora,ktorým videá konvertuješ!!!Ja som natočil video so svojou "novou" B700 mobilom a to video nikde neberie, dokonca ani konvertor!!!!Síce jeden ho nezobral,druhý ho zobral a zožral :-( Pripomínam,že šlo iba o webové stránky,nešlo o programy v počítači!!!

135 balenoGLX balenoGLX | 10. srpna 2009 v 11:42

Vilda: Da se to i se zdrojem ATX. Staci tam v konektoru k MB propojit dva vodice (ted z hlavy nevim, ktere), nebo misto propojky pouzit vypinac.
Bedny co mas ty jsem mel chvili taky...ale proste jsou male a nelze pak plne vyuzit kvalit B73. A zvlaste pokud poslouchas hlavne rock, tak to treti pasmo tam proste chybi. Ja taky vymenil dvoupasmove Chario Reference za me stavajici 70-litrove tripasma, protoze na poslech treba Pink Floyd jiz ptaci budky (i kdyz stoji 20 000Kc) proste nestaci.  8-)

136 Vilda Vilda | E-mail | Web | 10. srpna 2009 v 23:51

Já jsem měl jeden ATX zdroj. Dopadlo to ale špatně. Měl se tam spojit tuším bílý a zelený drát, nebo bílý a hnědý, už nevím, nějaké tyto tři barvi tam hrály tu roli zapnutí. Musí se to jakoby zkratovat a to nahodí ten zdroj a on pak jede, ale problém byl v tom že sem to vždy "zkratoval" oho se to nahodilo, ale během 3 vteřin to zdechlo. Když se mi to povedlo nahodit asi na 10tý pokus, tak sem ty dráty nechal spojené, běželo to asi pět vteřin a pak tam bouchly kondenzátory a bylo po zdroji. :-D :-?
K těm reproduktorům, já si chci postavit vlastní reproboxy, budou tam dva výškové , jeden středový a jeden basový reproduktor, ale neni na to bohužel čas a ani místo, ale vím jak by měly být veliké a jak budou vypadat. Budou ve dřevě, horní a přední strana budou v kožence a boky bych dal do vínové lesklé metalízy (základ té ozdoby bude plast přišroubovaný na dřevěném tělě reproboxu.

137 balenoGLX balenoGLX | 11. srpna 2009 v 11:48

Pak ten zdroj musel byt v haji - resp. ty kondenzatory jiz byly nafoukle, proto nevydrzel fungovat delsi dobu. Jinak s nima nebyva naprosto zadny probem a je bezne takhle pouzivam.
Taky jsem postavil nekolik reprosoustav. Posledni jsou nepovedenejsi. Vyskovy ti staci jeden, zalezi na tom, co chces pouzit. Kazdopadne se vyhni vyskacum od Tesly. :)

138 Majo Majo | 11. srpna 2009 v 22:24

Perfektná prestavba B73. Som prekvapený ako citlivo je upravená tá predná časť a vyriešená potlač s motívom dreva. Dá sa povedať že sa skoro vôbec nelíši od originálu....

139 Lucky Lucky | 11. srpna 2009 v 22:51

[138]: Byl jsem u toho když to Vilda dělal a žádná sranda to není to takhle pěkně udělat

140 Vilda Vilda | E-mail | Web | 12. srpna 2009 v 17:52

balenoGLX:

Proč ne Teslácké reproduktory?

141 Vilda Vilda | E-mail | Web | 12. srpna 2009 v 17:53

Majo:

Díky :-) Přesně to byl původní cíl, aby vypadala co nejvíce jako originál.

142 Vilda Vilda | E-mail | Web | 12. srpna 2009 v 17:55

Lucky:

Je to pohoda, jen to chce trpělivost a hlavně mít v hlavě již výsledek. Samozřejmě že pokud jde o kytování té přední strany, v jednom člověku by se to dělalo pěkně blbě.

143 balenoGLX balenoGLX | E-mail | 12. srpna 2009 v 19:14

Vilda: Jsou takove usycene a uvriskane...pak to komplikuje vyhybku a vysledek stejnak neni buhvico. Ja po spatnych zkusenostech s vyskami Tesla doporucuji znacky SEAS, Peerless nebo Scan Speak. Osobne se nejvice priklanim k SEAS 27TFFC, protoze ten hraje jednim slovem skvele (a myslim, ze tenhle nazor nemam jenom ja). U stredaku bych z Tesly doporucil velke kruhove ARO667 nebo nektery z velkych eliptickych (ARE667, ARE567)a zavrel je do ozvucnice objemu asi 3L a na basy jednoznacne ARN312, ARN 8604 nebo ARN 734.

144 Vilda Vilda | E-mail | Web | 13. srpna 2009 v 19:56

balenoGLX:

No, ještě to promyslím, ale když už to budu stavět, tak bych rád použil reproduktory stejného výrobce.

145 balenoGLX balenoGLX | 14. srpna 2009 v 13:42

Vilda: Pouzivani reproduktoru stejneho vyrobce je sice vec pekna, ale zcela samoucelna. Pak si je treba premyslet, jestli chce clovek jenom dalsi kus nabytku na kvetinace atd., nebo chce skutecne neco poradneho poslouchat. Stavba reprosoustav neni zalezitosti tak jednoduchou, jak se obecne soudi. Nelze proste vzit jakekoliv reproduktory, ty propojit jakymikoliv vyhybkami a vsechno to namontovat do libovolne skrine, pokud ma vysledek skutecne za neco stat a konkurovat profi vyrobkum vyssich trid. A prave vyber vhodnych reproduktoru ti hodne zjednodusi jednak ozvucnici, jednak navrh vyhybky (tlumeni reproduktoru, navaznost frekvenci atd.). Volba napr. sestavy ARN226 + ARP150 + ARV104 je prave tak jednoducha, jako nejmene vhodna.  ;-)

146 bajty bajty | E-mail | 15. srpna 2009 v 9:02

johny
ja k tomu zadnej konvertor nepotrebuju,uz z kamery mi do jde v AVI a to youtube bere

147 johny johny | 15. srpna 2009 v 17:14

jo,teraz som si to všimol,takéto plexi mám aj ja na svojej druhej B700,kým tá prvá síce má takéto plexi,ale je úplne hladké,bez tých "drážok" (neviem,ako to mám nazvať,tak som to nazval drážkami,aj keď to podľa mňa nie je až taký trefný názov)na bokoch.
for bajty:
ja síce mám kameru,ale v čase skúšky tej druhej B700 bola nefukčná(má vybitú baterku) tak som nemal nijakú inú možnosť,len natočiť ju mobilom.

148 johny johny | 15. srpna 2009 v 17:15

keď chcete,môžem sem hodiť link na to video zo skúšky druhej B700.

149 johny johny | 15. srpna 2009 v 17:18

doplnok k [147]: sorry,to plexi na prvej B700 pekných pár rokov už hladké nie je,je zdrsnené od prasklín a lepidla ;-) ale kým neprasklo,tak úplne hladké bolo

150 bajty bajty | E-mail | 15. srpna 2009 v 18:38

johny
hod to sem....:D

151 Vilda Vilda | E-mail | Web | 15. srpna 2009 v 23:23

Komentáře uzavřeny

Komentáře jsou uzavřeny.